Busspassasjerer som reiser med Trønderbilene skal føle seg trygge på at de treffer en bussjåfør med godt humør som er serviceinnstilt og hyggelig. Som passasjer forventer man å få service og hjelp. Samtidig skal reisen oppfattes som behagelig og komfortabel for passasjerer og medtrafikanter. En bussreise med bybussen i Levanger skal være «Reisen du gjerne tar på nytt». Det er vår visjon i Trønderbilene som vi jobber og strekker oss etter i hverdagen.

Når det er sagt kan det være utfordrende å være bussjåfør som prøver etter beste evne å holde rutetiden sommer som vinter, men dette skal ikke gå på bekostning av kundeservicen. Trafikktettheten i Levanger sentrum er stadig en utfordring, til tross for 35.000 flere reisende med bybussen i Levanger fra 2015 til og frem til i dag.

Trønderbilene jobber kontinuerlig med forbedringer og vår tilnærming er at vi alltid kan bli bedre.

Svein Arne Giskås

Trønderbilene