Synne Anette mener to bussjåfører i Levanger er kjempeflinke, men resten bør skjerpe seg
Busspassasjerer som reiser med Trønderbilene skal føle seg trygge på at de treffer en bussjåfør med godt humør som er serviceinnstilt og hyggelig. Som passasjer forventer man å få service og hjelp. Samtidig skal reisen oppfattes som behagelig og komfortabel for passasjerer og medtrafikanter. En bussreise med bybussen i Levanger skal være «Reisen du gjerne tar på nytt». Det er vår visjon i Trønderbilene som vi jobber og strekker oss etter i hverdagen.
Når det er sagt kan det være utfordrende å være bussjåfør som prøver etter beste evne å holde rutetiden sommer som vinter, men dette skal ikke gå på bekostning av kundeservicen. Trafikktettheten i Levanger sentrum er stadig en utfordring, til tross for 35.000 flere reisende med bybussen i Levanger fra 2015 til og frem til i dag.
Trønderbilene jobber kontinuerlig med forbedringer og vår tilnærming er at vi alltid kan bli bedre.
Svein Arne Giskås
Trønderbilene