- Nå utvider vi verktøykassen for annonsørene våre betraktelig

Annonsørinnhold

 PRODUSERT AV ADRESSEAVISEN BRAND STUDIO

Innherreds markedsavdeling kan nå tilby enda bedre rådgiving for sine kunder, enten du vil nå ut på tradisjonelle flater eller sosiale medier.


Nytt år, nye muligheter er virkelig en sannhet på Innherred. For Mediehuset Innherred har 2019 startet med et pang på markedssiden.

Kort fortalt skal det nå bli mye enklere for annonsekundene å nå bredt med sine budskap.

- Dette blir kjempebra! Nå utvider vi verktøykassen vår betydelig, og vi kan tilby helt nye produkter som kan nå helt nye målgrupper over hele landet, sier Odd Arild Sandnes, markedssjef og daglig leder i Innherred.

Utnytter ressursene bedre

Sandnes og resten av kollegene i Innherred samarbeider nå enda tettere med markedsavdelingene i lokalavisene i Midt-Norge, på tvers av kommunegrensene.

- Nå har vi samlet åtte rådgiverteam, til sammen 31 personer, til en slagkraftig enhet. Det gjør det enklere å spesialisere og utnytte kompetansen på tvers av mediehusene, forklarer Sandnes.

Han er leder for det nye samarbeidet mellom markedsavdelingene i Fosna-Folket, Innherred, Bladet, Avisa Sør-Trøndelag, Opdalingen, Trønderbladet, Hitra-Frøya og Brønnøysunds Avis.

For kundenes del skal det nye samarbeidet kun slå ut positivt og by på nye spennende muligheter.

Odd Arild Sandnes,
daglig leder og salgssjef
ved Mediehuset Innherred.

Samarbeidet vil sørge for at kundene kan dra nytte av helt nye digitale produkter. I tillegg vil profesjonell hjelp med sosiale medier bli viktig fremover. Han trekker også frem samarbeidet med Adresseavisens studiosatsninger som viktige støttespillere.

- Fremtidas kampanjer er mye mer sammensatte og vil bestå av flere kanaler og spennende virkemidler. Det krever økt kompetanse og bedre ressursutnyttelse. Samarbeidet mellom åtte lokale markedsavdelinger og Adresseavisen gjør at vi kan være enda bedre rådgivere for kundene våre, sier markedsrådgiverne i Innherred.

Gjennom et tett samarbeid med Adresseavisen tilbyr vi tjenester og spesialkompetanse fra Brand Studio og Marketing Studio.
Adresseavisen Brand Studio spesialiserer seg på innholdsproduksjon innen tekst, video, foto og nativeannonser.
Adresseavisen Marketing Studio tilbyr digitale løsninger som for eksempel kampanjer på sosiale medier, optimalisering av hjemmesider, annonsering på nett, kampanjer og strategier.

Markedsavdelingen ved Innherred gleder seg til å kunne tilby nye produkter, som kan nå helt nye målgrupper, til sine annonsekunder. Fra v. Odd Arild Sandnes, Renate Sandberg, Bodil Tyholdt , Magne Norum og Turid Storvik.

Mye enklere å nå bredt publikum

Markedsrådgiverne skal fortsatt være like lokale, men nå blir det mye enklere for kundene å nå utover de lokale mediehusenes naturlige geografi.

 - Samspillet på tvers av alle de åtte lokalgeografiene blir viktig. Før var kundene ofte innom to til tre ulike mediehus for å få ut budskapet sitt. Nå skal de tilbys en fast kontaktperson å forholde seg til, og det blir enklere for markedsrådgiverne å tilby nye fellesprodukter til konkurransedyktige vilkår, sier Sandnes.

Kunder som i dag betjenes lokalt, og som ikke har behov for å nå utover lokal geografi, vil i stor grad betjenes slik som tidligere – men med økte ressurser, nye produkter og bredere kompetanse.

- Fellesorganisering på tvers av de åtte geografiene skal gi økt profesjonalitet og bedre betjening av kundene våre. Det vil også gi de lokale markedsrådgiverne bedre forutsetninger til å følge opp de lokale annonsekundene, sier Sandnes.

NYHET: Premium Norge er omtrent uslåelig

I det nye digitale annonseproduktet inngår over 40 nasjonale, regionale og lokale mediehus med sine nettaviser i tillegg til andre nettsteder som eksempelvis VG.no og Finn.no. Premium Norge gir oss muligheter til å målrette kundenes kampanjer på mange måter, eksempelvis på geografi, interesse, alder, kjønn osv. I tillegg tilbyr Premium Norge en fantastisk god dekningsgrad som er omtrent uslåelig.

- For kundenes del skal det nye samarbeidet kun slå ut positivt og by på nye spennende muligheter, sier Sandnes avslutningsvis.

Har du spørsmål eller har lyst til å høre hvordan Innherred kan hjelpe deg med å nå dine kunder?

Ta kontakt med en av våre markedsrådgivere for å avtale et møte.

Om VÅRE INNHOLDSARTIKLER

Innholdet i denne artikkelen er ikke laget av redaksjonen, men av avisens annonseavdeling. Vi er opptatt av et tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold.
Om du opplever at denne eller andre annonser er utydelig, gi oss gjerne beskjed på e-post.

Synes du denne type artikler ser spennende ut?
Ta kontakt så hjelper vi deg gjerne.

© Copyright Mediehuset Innherred