Rune er den første du
møter hos Sulland Verdal

Rune Reinåsdal hadde sin første arbeidsdag hos Sulland Verdal i 1998. Da gikk dagene på å få bilene til å skinne. Nå jobber han med å gi menneskene som kommer innom lokalene, eller tar kontakt på andre vis, en god opplevelse.

– Jeg er heldig som har fått lov til å prøve meg i mange forskjellige roller her på huset. Det har vært litt av en reise, sier Rune, som i dag jobber som kundemottaker.  

Og det har virkelig vært litt av en reise. Bortsett fra en liten periode der han jobbet som langtransportssjåfør, så har han jobbet som klargjører, mekaniker før han i dag fant plassen sin bak skranken.

Men bilinteressen har vært med ham hele veien.

Etter mange år som klargjører og mekaniker, er han opptatt av at du og bilen din skal få en god opplevelse hos Sulland Verdal.

Har du vært innom Sulland Verdal, har du sikkert møtt kundemottaker Rune Reinåsdal bak skranken.

– Stortrives

– Jeg har så lenge jeg kan huske hatt lyst til å skru bil. Og den interessen ble bare forsterket da jeg startet her i 1998. Da kunne jeg se alt som foregikk på verkstedet og alle de flinke folkene som jobbet der, sier Rune.

Derfor søkte han seg innpå billinja på Egge, tok alt av mekanikerpensum på ett år, og startet som lærling hos Sulland Verdal i 2007.

I 2009 tok han fagbrevet og jobbet på verkstedet som blant annet servicetekniker og høyvoltstekniker.

Les mer om våre ansatte lenger ned i saken.

– Jeg var vel en av de første til å skifte batteri på elbiler her til lands. Utviklingen har vært helt enorm, og teknologien har endret seg mye siden den gang, sier Rune.

– Det ble en del søvnløse netter, haha. Det var jo en helt ny arbeidshverdag og nye systemer å sette seg inn i, forteller Rune.

– Men nå som jeg har kommet godt inn i rutinene, så stortrives jeg. Det jeg liker best er å skape gode opplevelser for kundene og samspillet med de gode kollegene mine, legger han til.

Men syv år senere følte han at tiden var moden å prøve seg innen en ny retning hos Sulland Verdal.

Det var flere grunner til det. Jeg hadde lyst på nye utfordringer, i tillegg begynte jeg å merke at ryggen var vond. Da det åpnet seg en mulighet her i kundemottaket, så tenkte jeg det var en gyllen mulighet, sier Rune, som sier at det var litt starttrøbbel i sin nye rolle:

  • Konkurransedyktig pris på utbedringer
  • Vi benytter originale deler
  • Kontrollpunkter som går på sikkerhet
  • Skifte av olje og oljefilter
  • Beregnet for person- og varebiler
  • For biler eldre enn 5 år

Dette er 5+

Gode råd

Hovedoppgaven til Rune er i dag å serve kundene som kommer innom, ta imot telefoner og bestillinger, samt ordne faktura. Men han er fortsatt en del innom verkstedet.

– Alt henger sammen, så jeg har fortsatt en god del med verkstedet å gjøre. Jeg påser at de har nok å holde på med, og hører hvordan kapasiteten og jobbhverdagen er for dem, sier Rune.

Erfaringen hans fra verkstedet kommer godt med som kundemottaker. Han har blant annet Volkswagen som sitt spesialfelt, og er klassifisert som et «digital genius» innenfor dette merket.

Når det ringer folk som har trøbbel med de smarte systemene i bilene sine, så kan han ofte hjelpe dem kjapt og godt over telefonen.  

– I tillegg har jeg gode kolleger rundt meg som kan svare godt på spørsmål rundt de andre merkene vi har her. Det er et veldig godt samarbeid, sier Rune og legger til at arbeidsmiljøet er svært godt.

– Jeg føler at vi er en kjempefin gjeng. Takhøyden er veldig stor, og det er som nevnt lett å spørre folk hvis du lurer på noe. Her drar vi lasset sammen, og det er veldig motiverende.

– Vi kjenner bilen din

En av de vanligste kundehenvendelsene han får er om service. Han forteller at han og gjengen hos Sulland Verdal legger til rette for at det ikke skal være et ork for deg når servicelampa lyser i bilen din.

– Vi har det riktige utstyret og ikke minst ekspertisen på plass for å utføre jobben på en god måte – uansett om det er diesel, bensin eller elektrisk motor, sier Rune.  

Han er opptatt av at både du som kunde og bilen din skal bli behandlet på en god måte. Oppskriften på å få det til er enkel, men samtidig vanskelig.

Nylig har Sulland Verdal rettet søkelyset mot biler som er eldre enn fem år. Hvis du har en bil som er i den kategorien, forteller Rune at det er mange gode grunner til å ta kontakt med ham.

Det handler jo rett og slett å behandle folk på en god måte, og være blid og imøtekommende. Alle er jo forskjellig, men jeg finner stort sett en fin tone med de aller, aller fleste som kommer innom, sier Rune.

Vi kjenner bilen din og kan gi deg en god pris på servicen. Hos oss får du originaldeler og mobilitetsgaranti frem til neste service. Og så blir du og bilen din tatt imot og behandlet på en god måte. Det er mange gode grunner til å ta turen til Sulland Verdal.

Rune Reinåsdal

Arve Karlsen
Delesjef
Arve Karlsen er mannen som sørger for at delene er på plass hos Sulland Verdal. Han fikk sin første verkstedjobb da han bare var 13 år gammel, og har jobbet hos Sulland Verdal i over 20 år. Her kan du bli bedre kjent med ham.
Les mer om Arve her
Frode Nordberg
Teknisk leder og kunderådgiver
Frode kjøpte sin første bil da han bare var 16 år gammel, som han fikset og gjorde i stand til han var gammel nok å kjøre den. I dag er han ansvarlig for at gjengen på verkstedet leverer så høy kvalitet som mulig. Les hvordan han jobber for å få det til.
Les mer om Frode her
Karianne Haltvik
Servicetekniker
Karianne har jobbet hos Sulland Verdal i tre år, og er i dag en av serviceteknikerne på verkstedet. Kariannes far er også mekaniker, så eplet faller ikke langt fra stammen. Hun er opptatt av å behandle din bil som om det var hennes egen – og det kan du se på resultatet.
Les mer om Karianne her
Svenn Erik Ness
Fagtekniker og diagnosetekniker
Svenn Erik var ikke en stor tilhenger av skole, men når det er snakk om kurs eller andre kompetanseprogram innenfor bilfaget går puggingen som en lek. I dag er han mannen som sørger for at både kroppen og hjernen til bilen din fungerer optimalt.
Les mer om Svenn Erik her
Pawel Lozinski
Avdelingsleder Skade og Takstmann
Pawel har bokstavelig talt jobbet med bil hele livet. Som barn hjalp han til med alt som hadde motor, og interessen har fulgt ham hele livet. Nå hjelper han deg når uhellet er ute, og målet er at både du og bilen skal komme dere trygt på veien igjen.
Les mer om Pawel her
Arve Karlsen
Delesjef
Arve Karlsen er mannen som sørger for at delene er på plass hos Sulland Verdal. Han fikk sin første verkstedjobb da han bare var 13 år gammel, og har jobbet hos Sulland Verdal i over 20 år. Her kan du bli bedre kjent med ham.
Les mer om Arve her
Frode Nordberg
Teknisk leder og kunderådgiver
Frode kjøpte sin første bil da han bare var 16 år gammel, som han fikset og gjorde i stand til han var gammel nok å kjøre den. I dag er han ansvarlig for at gjengen på verkstedet leverer så høy kvalitet som mulig. Les hvordan han jobber for å få det til.
Les mer om Frode her
Karianne Haltvik
Servicetekniker
Karianne har jobbet hos Sulland Verdal i tre år, og er i dag en av serviceteknikerne på verkstedet. Kariannes far er også mekaniker, så eplet faller ikke langt fra stammen. Hun er opptatt av å behandle din bil som om det var hennes egen – og det kan du se på resultatet.
Les mer om Karianne her
Svenn Erik Ness
Fagtekniker og diagnosetekniker
Svenn Erik var ikke en stor tilhenger av skole, men når det er snakk om kurs eller andre kompetanseprogram innenfor bilfaget går puggingen som en lek. I dag er han mannen som sørger for at både kroppen og hjernen til bilen din fungerer optimalt.
Les mer om Svenn Erik her
Pawel Lozinski
Avdelingsleder Skade og Takstmann
Pawel har bokstavelig talt jobbet med bil hele livet. Som barn hjalp han til med alt som hadde motor, og interessen har fulgt ham hele livet. Nå hjelper han deg når uhellet er ute, og målet er at både du og bilen skal komme dere trygt på veien igjen.
Les mer om Pawel her

Bli bedre kjent med våre ansatte:

Produsert av Adresseavisen Brand Studio for Sulland Verdal

Om artiklene fra Brand Studio

Innholdet i denne artikkelen er ikke skrevet av redaksjonen, men av Adresseavisen Brand Studio, en del av mediehusets annonseavdeling. Vi er opptatt av et tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold. Om du opplever at denne eller andre annonser er utydelig, gi oss gjerne beskjed på e-post.

Synes du denne type artikler ser spennende ut?
Ta kontakt så hjelper vi deg gjerne.

© Copyright Adresseavisen Brand Studio

Azure, Font
Font, Rectangle

Annonsørinnhold

Rectangle