Alt. 1 fra Tomtvatnet.

• Kjør til Tomtvatnet fra Frolsida eller via Markabygda. Følg skilting til Tomtvatnet.

• Fra sørenden av vannet går det vei på østsiden av vannet. Kjør ca. 2,1 km langs østsiden av vannet til parkering ved Heggbekken, en stor parkeringsplass der det står skilt til Reevollen, Hoabustaden, Lavøya, osv. (fellesskilt). Skilt med 10 på Topp ved parkeringsplassen.

• Følg veien opp gjennom hyttefeltet og ta av sti til venstre mot Hoabustaden. Stien er merket med blå merker.

• Fra Hoabustaden, følg kløvsti som starter bak og til venstre for hytta. Derfra merket kløvsti helt fram til Reevollen.

• Avstand totalt ca. 4 km. 300 m stigning fra Tomtvatnet og opp til Skallporten.

• Fra Skallporten går stien nedover til Reevollen.

• Ca. 60 til 90 min. å gå fra parkering til kassen.

Alternativ 2 fra Heståsdalen:

• Kjør til Skallstuggu og videre inn gjennom Heståsdalen og litt forbi det store grustaket på høyre side hvor det er merket med skilt 10 på Topp parkering.

• Nesten rett vestover går Eskildalen opp. Stigning ca 100 m over en strekning på 1,5 km. Så over noen store grasmyrer i samme retning før terrenget skråner nedover mot Revollen.

• Avstand hele strekningen ca. 4 km.

• Ca. 60 min. å gå fra parkering til kassen.

NB! Anbefales for de som er noe kjent i området eller som har med kart og kompass og kan bruke dette. (leia er ikke merket)

Det er flere veier som fører til Revollen. I artikkelen er det skissert tre forskjellige alternative ruter.

Alternativ 3 fra Skallstuggu via Skalltjønna:

• Parker ved Skallstuggu.

• Følg sti til Skalltjønna

• Følg sti sørøst over fra Skalltjønna ned mot Reevollen. Denne stien er mye brukt men ikke merket med merkepinner. Ta gjerne med kart.

• Kassen henger i et grantre ca. 30 m rett nord for hytta på vollen.

• Veiavgift på Tomtvassvegen både fra Frolsida og fra Markabygda.