Dersom du abonnerer på Innherred skal alle saker på vår nettside være tilgjengelig for deg.

Dersom du likevel ikke kommer deg inn på Innherreds saker, skyldes det antakeligvis at du må logge deg inn. Se bilder nederst for forklaring til innlogging.

Hvis du leser oss med Innherred-appen, anbefaler vi at du sletter appen, og installere den på nytt. Hvis ikke dette fungerer, ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 74019000 og tast 1 for abonnement.

Hvis du leser oss i en nettleser, kan du prøve følgende fremgangsmåte:

I Google Chrome:

  1. Åpne Chrome på datamaskinen.

  2. Klikk på Mer øverst til høyre.

  3. Klikk på Flere verktøy Slett nettlesingsdata.

  4. Velg en tidsperiode øverst. For å slette alt, velg Alle datoer.

  5. Merk av for «Informasjonskapsler og andre nettstedsdata» og «Bufrede bilder og filer».

  6. Klikk på Slett data.

I Microsoft Edge:

  1. Åpne Microsoft Edge og velg innstillinger og mer > innstillingene > Personvern, søk og tjenester.

  2. Under Fjern nettlesingsdata velger du velge hva du vil fjerne.

  3. Under Tidsramme, velg et tidsområde.

  4. Velg informasjonskapsler og andre nettstedsdata, og velg deretter Slett nå.

Safari (Mac):

  1. Velg handlingsmenyen > Valg, og klikk deretter på Sikkerhet. (Handlingsmenyen er nesten øverst til høyre i Safari-vinduet og ser ut som et tannhjul.)

  2. Klikk på Vis informasjonskapsler.

  3. Marker én eller flere informasjonskapsler og klikk på Fjern, eller klikke på Fjern alle.

  4. Når du er ferdig med å fjerne informasjonskapsler, klikker du på Ferdig